Firma REFAN oferuje bogatą gamę zapachów, za pomocą których możecie puścić wodze fantazji. Składa się na nią ponad sto kilkadziesiąt rodzajów damskich i męskich wód perfumowanych marki REFAN.
Są one wynikiem współpracy pomiędzy bułgarskimi i francuskimi ekspertami i są alternatywą wobec wielu marek perfum. Naszym Klientom przedstawiamy oryginalne produkty, opracowane przez firmę Refan, dające nam przewagę w pełnej wyzwań drodze do elitarnego świata perfum wysokiej jakości. Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, dlaczego najbardziej sławne marki francuskich perfum są tak drogie? Owszem, są tak drogie, gdyż wytwarza się je ze specjalnych składników, a pracuje nad tym zespół najlepszych ekspertów. Niemniej jednak ich wartość jest przede wszystkim określona przez tzw. „wizerunek”, wykreowany z pomocą reklamy, przy zaangażowaniu czołowych modelek, gwiazd filmowych – innymi słowy: sławnych osobistości. W ten sposób klient płaci przede wszystkim za formę, a nie treść. Cena za flakonik autentycznych perfum składa się w jedynie 5-10 % z ceny samych perfum, w około 20-25% z ceny flakonika, a reszta to zysk sprzedawcy i reklama.Każdy zapach w serii REFAN jest autentyczny. Kompozycja perfum jest tworzona we Francji i może być rozpoznana dzięki swojej wysokiej jakości oraz nasyceniu składnikami naturalnymi. Podczas opracowywania perfum REFAN eksperci biorą pod uwagę aktualne wymagania rynku i trendy panujące w przemyśle perfumeryjnym.
W zakresie organizacji punktu czy stoiska ze sprzedażą perfum i kosmetyków Refan służymy wszelką pomocą merytoryczną.
Warunki zakładania perfumerii „REFAN”:
Najlepiej w miejscowościach powyżej 50 tys.mieszkańców wg.uzgodnienia z Dystrybutorem
Minimalna powierzchnia punktu 10 m kw. Usytuowanie punktu w miejscach o dużej przepustowości klientów np. w centrach handlowych, na głównych ulicach miast, dworcach, itp. Wszystkie działające w sieci Perfumerie współpracujące z Laurus Sanojca Sp.k., na podstawie umów cywilno-prawnych, mają gwarancję, że sprzedawane produkty Refan są oryginalne i najwyższej jakości.